nasi eksperci polecają

Piękne pośladki - jak zacząć?

Fitness

Świetnie wyglądające pośladki to marzenie niejednej kobiety. Tylko co to znaczy? Dla jednych jest to pupa jędrna, smukła, a dla innych takim mianem określane są, tak zwane, brazylijskie pośladki. I wszystko się zgadza, brzmi dobrze, ale co z realnym osiągnięciem wymarzonego wyglądu? Wszędzie gdzie tylko nie spojrzeć, jesteśmy karmieni cud dietami, cud ćwiczeniami czy co gorsza, cud kosmetykami. Co wybrać, kogo słuchać? Jak to zrobić?

Takie właśnie pytania są zadawane najczęściej, jednak odpowiedzi na nie są praktycznie takie same. Oto kilka rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim wybierzesz odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

Odpowiednie odżywienie mięśni

Twoje pośladki to mięśnie i jak każdy inny mięsień potrzebują odpowiednich składników, aby rosnąć. Aby je odżywić dodaj do swojej diety kalorie, czerpiąc je z chudego mięsa, ryb czy jaj. Nie zapomnij także o „doładowaniu” mięśni odpowiednią ilością złożonych węglowodanów takich jak kasze, wysokiej jakości makarony czy przykładowo słodkie ziemniaki (bataty).

Jedzenie dobrej jakości

Przede wszystkim wybieraj naturalną, nieprzetworzoną żywność. Pamiętaj, że im bardziej śmieciowe jedzenie spożyjesz, tym ciężej będzie się go pozbyć z pośladków, czy ud. Koniec ze spożywaniem żywności przetworzonej. Dziś nie ma problemu, aby kupić dobrej jakości produkty. Szukaj wysokiej jakości węglowodanów w owocach i warzywach, a zdrowego tłuszczu w oleju kokosowym, oliwie z oliwek, orzechach i nasionach. To naprawdę nie jest trudne.

Codzienne przeszkody

Nie masz czasu na ćwiczenia? Jest na to sposób! Przestań korzystać z windy, nie omijaj na swojej drodze wzniesień. Zacznij je pokonywać! To skuteczna metoda na rozpoczęcie przygody z treningiem. Nie jest jasno powiedziane, ile schodów masz pokonać, czy ile wzniesień – po prostu to rób! Z biegiem czasu nie tylko pomoże Ci to utracić zbędne centymetry, ale przede wszystkim korzystnie wpłynie na mięśnie pośladkowe.

Przykładowy trening:



Ćwiczenia izometryczne

Czy kiedykolwiek słyszałeś o ćwiczeniach izometrycznych? W jednym zdaniu: jest to trening wzmacniający mięśnie. Ćwiczenia polegają na spięciu mięśnia i pozostawienie go w tym stanie przez pewien czas. Twoja pupa w ciągu kilku tygodni nabierze jędrności, a i zbędnej tkanki tłuszczowej też nieco ubędzie. Cały treniing będzie jeszcze bardziej efektywny jeśli dodatkowo podczas wykonywania ćwiczeń wstrzymasz oddech.


Predyspozycje
Każdy z nas jest inny i to właśnie indywidualne predyspozycje najbardziej warunkują osiągnięcie zamierzonego celu. Nie każdy będzie miał takie same wyniki, rezultaty, mimo, że trening czy sposób odżywiania może być identyczny. To co jednemu przychodzi łatwo, innemu może zając o wiele więcej czasu, a na koniec i tak nie przyniesie tego samego rezultatu. Im szybciej sobie to uświadomimy, tym lepiej dla nas. Nie katujmy się tylko dlatego, że coś zajmuje nam odrobinę więcej czasu, niż innym - systematyczne ćwiczenia zawsze przyniosą efekt!

Oczywiście zawsze można zrobić sobie po prostu odpowiednią operację plastyczną i po krzyku, ale czy o to w tym wszystkim chodzi? Najważniejsze by zacząć coś robić dla samego siebie, swojego zdrowia i sylwetki. Do tego właśnie trzeba dążyć. Nie ma diety, ani systemu treningowego cud! Nie licz na to, licz na siebie.

Poniżej kilka przykładowych treningów, które warto wypróbować i dobrać dla siebie ten najbardziej odpowiedni. 

1. Dla początkujących, na rozruch

2. Wyzwanie – trening na zasadzie wyzwania

3. Trening na „większe” pośladki

4. 10 minutowy trening na czas

Leave A Comments

You must be logged in to post a comment.

Kliknij tutaj to log in

Loading...